Thursday, April 19, 2018



 20.04.2018
თემა: სივრცული ფიგურები

მიზანი: სივრცული ფიგურების ამოცნობა არქიტექტურისა და ხელოვნების ნიმუშებში, ყოფით საგნებში ან მოდელების გროვაში.
 სივრცული წარმოდგენების განვითარება.
     გავიხსენეთ ყველა ბრტყელი გეომეტრიული ფიგურა, ყურადღება გავამახვილეთ მრავალკუთხედებზე, კერძოდ მართკუთხედებსა და კვადრატებზე.
    შემდეგ წარმოვადგინეთ სივრცული გეომეტრიული ფიგურის მოდელი, დავიწყეთ მართკუთხა პარალელეპიპედით. აღვნიშნეთ თუ რა ბრტყელი გეომეტრიული ფიგურებისგან შედგება მისი ზედაპირი (მართკუთხედებისგან) და რამდენი ასეთი მართკუთხედია წარმოდგენილ მოდელზე. დავასახელეთ საგნები, რომელთაც მართკუთხა პარალელეპიპედის ფორმა აქვთ.(წიგნი, ასანთი, წამლის კოლოფი, სათამაშო კუბი...). წარმოვადგინეთ კუბი და აღვნიშნეთ თუ რითი გამოირჩევა იგი მართკუთხა პარალელეპიპედისაგან. თან ყოველთვის აღვნიშნავთ იმას, რომ კუბიც მართკუთხა პარალელეპიპედია, ხოლო ყველა მართკუთხა პარალელეპიპედი არ შიძლება იყოს კუბი.(რატომ?) ეს საკითხი თვიტონ მოსწავლეებმა ახსნეს.
  შმდეგ წარმოვადგინეთ პირამიდები, ვიმსელეთ მათ დასახელებებზე, რომლებიც მისი ერთი წახნაგის (ფუძის) დასახელებას უკავშირდება. ბავშვებმა დაასახელეს საგნები, რომლოებსაც პირამიდის ფორმა აქვს (შნობების სახურავები...).
   შდეგად მოსწავლეებს განუვითარდათ სივრცული წარმოდგენები.




No comments:

Post a Comment

მოსწავლის შეფასების ანკეტა