სსიპ ქ.თბილიბის 48-ე საჯარო სკოლა
2017-2018
სასწავლო წლის II სემესტრის საწრეო მუშაობის
წარმართვა
ძვირფასო მშობლებო და მოსწავლეებო!
ძვირფასო მშობლებო და მოსწავლეებო!
2018 წლის
15 იანვრიდან 48-ე საჯარო სკილაში III კლასის მოსწავლეთათვის ფუნქციონირებას იწყებს მათემატიკის წრე: „სახალისო
ციფრები“,რომელიც ხელს შეუწყობს მათემატიკის მოყვარული ბავშვების გაერთიანებას.
წრე ითვალისწინებს სკოლის მოსწავლეთა საჭიროებებს დაწყებით საფეხურზე და ხელს შეუწყობს მათი ცოდნის გაღრმავებას მათენატიკაში.
წრე ითვალისწინებს სკოლის მოსწავლეთა საჭიროებებს დაწყებით საფეხურზე და ხელს შეუწყობს მათი ცოდნის გაღრმავებას მათენატიკაში.
ვისაც სურვილი აქვს უფრო დიდი შემართებითა და თავდაჯერებულობით
შეეჭიდოს ლოგიკურ და სახალისო ამოცანებსა და სავარჯიშოებს, ასევე განივითაროს მათემატიკური
აზროვნება და შეძლოს მისი მარტივი საფუძვლების დაუფლება
15 იანვრიდან ყოველ პარასკევს (კვირაში ერთი საათი)
12სთ30 წთ-დან-13სთ30
წთ-მდე ჩატარდება მეცადინეობა.
წრის
ხელმძღვანელი: III კლასის პედაგოგი მანიჟა ღონღაძე
მათემატიკის
წრის მოკლე დახასიათება:
მინდა,რომ
მრავალფეროვანი და სახალისო ამოცანებითა და სავარაჯიშოებით მოსწავლეებს ავუმაღლო მოტივაცია,ხელი შევუწყო მათში შემეცნების, ლოგიკური და არგუმენტირებული მსჯელობის, სწორი დასკვნების გამოტანის უნარის განვითარებას.
მათემატიკური თამაშის სახით დავალებების შესრულება მოსწავლეებს დაეხმარება მიღებული ცოდნა გამოიენონ ყოველდღიურ ცხოვრებაში.
კურსის დახმარბით მოსწავლეებს გამოუმუშავდებათ ისეთი უნარ-ჩვევები, როგორიცაა: კომუნიკაცია, მსჯელობა, ერთმანეთის აზრის მოსმენა, საკუთარი აზრის დასაბუთება, პრობლემის გადაჭრა... ვეცდები გაითვალისწინონ, რომ მათემატიკის შესწავლა რაიმე გადაულახავ პრობლემებთან შეჭიდება კი არაა, არამედ იმის ცოდნა, თუ რა კუთხით მივუდგეთ, როგორ(უფრო იოლი მეთოდით) ამოვხსნათ ესა თუ ის ამოცანა და სავარჯიშო, მით უმეტეს, რომ მათემატიკურ მოქმედებებს გვერდს ვერ ავუვლით ყოველდღიურ ცხოვრებაში, მოსწავლეებმა უნდა შეძლონ მიღებული თეორიული ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენება.
მათემატიკური თამაშის სახით დავალებების შესრულება მოსწავლეებს დაეხმარება მიღებული ცოდნა გამოიენონ ყოველდღიურ ცხოვრებაში.
კურსის დახმარბით მოსწავლეებს გამოუმუშავდებათ ისეთი უნარ-ჩვევები, როგორიცაა: კომუნიკაცია, მსჯელობა, ერთმანეთის აზრის მოსმენა, საკუთარი აზრის დასაბუთება, პრობლემის გადაჭრა... ვეცდები გაითვალისწინონ, რომ მათემატიკის შესწავლა რაიმე გადაულახავ პრობლემებთან შეჭიდება კი არაა, არამედ იმის ცოდნა, თუ რა კუთხით მივუდგეთ, როგორ(უფრო იოლი მეთოდით) ამოვხსნათ ესა თუ ის ამოცანა და სავარჯიშო, მით უმეტეს, რომ მათემატიკურ მოქმედებებს გვერდს ვერ ავუვლით ყოველდღიურ ცხოვრებაში, მოსწავლეებმა უნდა შეძლონ მიღებული თეორიული ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენება.
მოსწავლეებს შევთავაზებ ისეთ ლოგიკურ ამოცანებსა
და სავარჯიშოებს, რომლებიც აგრეთვე განუვითარებთ თავისუფალ აზროვნებასა და მეტაკოგნიტურ უნარებს.
მიზანი: მოსწავლეებმა გაიგონ, რომ ის, რაც მეტდ რთული ეჩვენებათ
არც ისე დაუძლეველი ყოფილა, რომ ამის მიღწევა შეიძლება შრომისა და მონდომების საშუალებით.
გამოვიყენებ ,,სახალისო მათემატიკის“ ამოცანებს, შევასრულებთ მოქმედებებს
მრავალნიშნა რიცხვების გამოყენებით, ასევე განვიხილავთ გეომეტრიულ ფიგურებსა და მათ თავისებურებებს.
საწრეო მუშაობის პროგრამა
და განრიგი:
საგანი: მათემატიკა
2017-2018 სასწავლო წელი
III კლასი, II სემესტრი.
(მეცადინეობა ტარდება
კვირაში ერთხელ)
N
|
თემა
|
აქტივობა
|
საათების რაოდენობა
|
თარიღი
|
1
|
მრავალნიშნა
ნატურალური რიცხვები
|
რიცხვების შედარება
და თანრიგის მიხდვით დალაგება
|
1 საათი
|
26.01.2018.
|
2
|
მრავალნიშნა
ნატურალური რიცხვები
|
უახლოესი ათეულის,
ოცეულის და ასეულის დასახელება
|
1 სთ
|
02.02..2018.
|
3
|
მრავალნიშნა
ნატურალური რიცხვები
|
რიცხვების შეკრება
სხვადასხვა ხერხით
|
1სთ.
|
09.02.2018.
|
4
|
მრავალნიშნა
ნატურალური რიცხვები
|
სხვადასხვა
ხერხით გამოკლება
|
1 სთ.
|
16.02
2018.
|
5
|
ნატურალური
რიცხვები
|
შეკრებისა და
გამოკლების უცნობი წევრის პოვნა
|
1 სთ.
|
23.02..2018.
|
6
|
მრავალნიშნა
ნატურალური რიცხვები
|
რიცხვებში ათეულის,
ასეულის, ათასეულის გამოყოფა.
|
1 სთ.
|
02.03.2018.
|
7
|
მრავალნიშნა
ნატურალური რიცხვები
|
ზეპირი ანგარიშის
ხერხები
|
1 სთ.
|
16.03.2018.
|
8
|
რიცხვითი გამოსახულებები
|
რიცხვითი გამოსახულებების
მნიშვნელობების შედარება
|
1 სთ.
|
23.03.2018.
|
9
|
გეომეტრიული
ფიგურები
|
ბრტყელი გეომეტრიული
ფიგურები
|
1 სთ.
|
30.03.2018.
|
10
|
გეომეტრიული
ფიგურები
|
სიგრძის ერთეულები,
პერიმეტრი,
ფართობი.
|
1 სთ.
|
06.04.2018.
|
11
|
გეომეტრიული
ფიგურები
|
სივრცული ფიგურები
|
1 სთ.
|
13.04.2018.
|
12
|
გეომეტრიული
ფიგურები
|
სივრცული ფიგურები
(წახნაგი,
წიბო, წვერო)
|
1 სთ.
|
20.04.2018.
|
13
|
გეომეტრიული
ფიგურები
|
პერიოდული მიმდევრობა.
მიმდევრობების
შედარება.
|
1 სთ.
|
27.04.2018.
|
14
|
მონაცემთა ანალიზი
|
მონაცემთა შეგროვება
და მათი დაჯგუფება
|
1სთ.
|
04.05.2018.
|
15
|
მონაცემთა ანალიზი
|
ცხრილის შედგენა
და აღწერა.
პიქტოგრამა.
|
1სთ.
|
11.05.2018.
|
16
|
რიცხვების გამრავლება
და გაყოფა
|
გამრავლების
თვისება.
10-ზე გამრავლება
და გაყოფა.
1-ზე და 0-ზე
გამრავლება და გაყოფა.
|
1სთ.
|
18.05.2018.
|
17
|
რიცხვების გამრავლება
და გაყოფა
|
გამრავლებისა
და გაყოფის უცნობი წევრის პოვნა.
|
1სთ.
|
25.05.2018.
|
18
|
ლოგიკური ამოცანები
|
ლოგიკურ ამოცანებზე
და სავარჯიშოებზე მუშაობა.
|
1სთ.
|
01.06.2018.
|
19
|
შჯამება
|
განვლილი მასალის გამეორება
|
1 სთ
|
08.06.2018.
|
No comments:
Post a Comment